Απόγευμα ανοιξης....

Χμ! τελικά μετα το greekglish ωραία δείχνουν τα ελληνικά(κάνω λαθάκια ώρες ώρες ορθογραφικά, μετά το λατινικό αλφάβητο μέχρι να προσαρμοστώ... :-) , ε, εντάξει δε θα μου παρει πολύ) λοιπόν μη ξεχνιόμαστε, περπατάμε χέρι χέρι και τα βλέμματα μας δε ξεκολλανε, ο κόσμος ο δικός μας ο φανταστικός, αυτός που μοιάζει και λίγο σαν παραμύθι, πάνω στο μαγικό χαλι που φεύγει και ταξιδεύει σαν τον Αλλαντίν με τη Γιασμίν, ένας νέος κόσμος για σένα και για μένα... Ακούω την καρδούλα σου... τι γλυκός χτύπος, θυμαμαι που μια μέρα είχα ξαπλώσει πάνω στα πόδια σου, με εκείνο το κοκκινοκαροτί μαλλί, χε χε! πλάκα είχε... Είχες δίκιο οταν μου είχες πει οτι μπορώ να σε δώ απο μακριά, ξεχωρίζεις απο το καροτί μαλλί, μπορει να μην ήμουν και ψιλή αλλα το μαλλι το έβλεπες ( τελικά απο τότε είχες αγάπη για τον Bugs Bunny και το καρότο του) , ένα αεράκι φύσηξε και χάϊδεψε τα πρόσωπά μας, μια αίσθηση δροσιάς με μίξη ζέστης, όχι ακόμη ζέστη καλοκαιριού αλλά ζέστη απο τη καρδιά μας, από την αγάπη μας, από τον ερωτά μας. Έσκυψες με φίλησες και εγώ κρύφτηκα ακόμα βαθύτερα μέσα σου, η ανάσα σου ήταν ένα με τη δικιά μου..........






"Time... time will be kind
once we're apart
And your tears... tears will have no place in your heart
I wish I... I could say how much I'll miss you when you're gone
How my love for you will go on and on and

Hold me now
Don't cry, don't say a word
Just hold me now ..." (Hold Me Now, Johnny Logan)

previous post Foreigner, I don't wanna live without your love..


ακόμα και αν είναι μόνο στη σκέψη μου η αγκαλιά σου, κράτα με....

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις