ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΜΗΝΑ ΑΓΑΠΗ...

Εύχομαι να είσαι καλά, αυτός ο μήνας να σου φέρει το αποτέλεσμα στη δουλειά σου που περιμένεις, είναι σίγουρα άλλος ένας μήνας αλλαγών. Δυστυχώς δεν είμαστε μαζί και δε ξέρω τι θα γίνει ουτε εσύ δε ξέρεις είμαι σίγουρη γι'αυτό. Να ξέρεις οτι σε κάθε βήμα που θα κάνεις η ψυχή μου θα είναι δίπλα σου, σ'αγαπώ και γαμώτο ναι δε ξέρω εαν θα πάψει αυτό ποτέ. Μου λείπεις τρελλά γιατί εκτός από την ερωτική αγάπη έχασα και το φίλο μου, τον αδερφό μου την άλλη μισή ψυχή μου. Εσύ μπορεί να μη το έχεις νιώσει αυτό, ή να λες οτι δε το έχεις νιώσει αλλα μια φορά στη ζωή σου παραδέξου το, ξέρεις οτι υπάρχουν φορές σε αυτό το διάστημα που με έχεις νιώσει και σε έχω νιώσει σαν να είσαι δίπλα μου, να μου κρατάς το χέρι, να μου δίνεις δύναμη... Σίγουρα "κρατούσα" το χέρι σου και στη δύσκολη φάση που πέρασα φέτος όταν "έχασα" ο,τι πολυτιμότερο θα μπορούσαμε να έχουμε δημιουργήσει... Μακάρι να μας δωθεί ξανά αυτή η ευκαιρία να είμαστε χέρι χέρι από κοντά, αγκαλιασμένοι και να χαιρόμαστε για τις δημιουργίες μας σ'αυτή τη ζωή, είτε στη δουλειά είτε στη ζωή και την οικογένεια. Φωνάζω ενά " Σ'ΑΓΑΠΩΩΩΩ" και δε ΄μ'ενδιαφέρει τι θα πουν οι άλλοι, ουτε εαν θα με κρίνουν που σε αγαπώ ακόμα, η αγάπη δε σβήνει ποτέ !! Το ακούτε όλοι εσείς που νομίζεται οτι χάνεται? Ανάπαυλα κάνει κάπου μέσα μας και ξαναφουντώνει και ο έρωτας μαζί της...

Αυτά για σήμερα μικρέ μου Α........ :-)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις