Επανεμφάνιση τώρα....

Και που γράφω μήπως τα διαβάζει και κανείς? Χε χε! Αυτός που θα θελα πολύ που τα διάβασε όποτε είχα εξαφανιστεί και εγώ από εδώ. Χμ! Με τι να ξεκινήσω για νέο post της φετινής χρονιάς? ( Ε κοπελιά αργησες πάλι) Είπα να ήμουν ήρεμη αλλά δε παίζει το εργάκι, ειδικά σήμερα δε ξέρω τι φταίει , Τ'αστρα φταίνε, το φεγγάρι, το όλο σύστημα? Τελοσπάντων για να δούμε.... ( Αύριο θα κοιτάξω να κάνω αστρολογική ανάλυση, καλά αν τα καταφέρω μιας και μου τη βάρεσε από πέρσυ ν'ασχοληθώ και με τ'άστρα)

Ενώ έλεγα τι ωραία μέρα φαίνεται η σημερινή, τελικά κάπως έτσι ήμουν σήμερα το μεσημέρι:

(Σκέψεις )....
"Τέρμα, αντε μη τα πάρω και με τους υπόλοιπους άντρες! Ρε δε πάμε καλά, οχι μωρό μου δε θα το ξανακάνω, άλλα κάθε στιγμή γιατί βγήκες, με ποιές ποιούς βγήκες κτλ κτλ! Ώπα ρε! ΤΕΡΜΑ! Ως εδώ, γαμώτο σας, δε μπορώ άλλους μαλάκες! Καταλάβατε ζουζούνες μου γιατί έλεγα αφήστε αυτό το κομμάτι. Μια φορά αγαπάει κάποιος στη ζωή του και κακός ώρες ώρες που το λέω ακόμα αλλά ναι μια φορά γαμώτο μου αγάπησα, χέστηκα για τις μαλακίες του καθενός. ΔΕ ΓΟΥΣΤΑΡΩ! Σε τι γλώσσα να το πω? Ένας ήταν για κάποιους λόγους έφυγε , δεν έκανε βήμα για να γυρίσει ποτέ, άσχετα με εσάς τα δύο πιτσουνάκια μου, μη το διαβάζετε αυτό το σημείο, και ως εδώ! ΠΑΙΔΙΑ ΤΑ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΣΤΗ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ!!! ΠΑΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΑ ΠΑΩ ΚΑΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΘΑ ΞΕΣΠΑΣΩ ΣΗΜΕΡΑ. Αντε πια, άνθρωπος είμαι και εγώ, δεν έχω περάσει και λίγα , ούτε άκουσα και λίγα από πουτάνες πολυτελείας και μη, αγάμητους , πουστράκια και χιλιους δυο μαλάκες όλο αυτό το καιρό. Καλύτερα μόνη μου και με το φάντασμα αυτού που αγάπησα παρά με τους ΜΑΛΑΚΕΣ και τα Κολοπανα! Αει΄....

Ναι ρε βλάκα, σάγάπησα μπορεί να έχω κάψει φλάτζα που λένε, αλλά τι να κάνουμε. Μια φορά το έζησα έτσι έντονα και αυτό ήταν με σένα Α..... με κανέναν άλλο. Αν θες πιστεψε το, αν από την άλλη δε γουστάρεις τραβα πηδήξου ή φτιάξου με όποια-ον γουστάρεις,(εξ'αλλου μου παν έχεις άλλη τώρα, και εγώ συνεχίζω να ελπίζω) Φτουυυ! Μήπως τελικά είχε δίκιο το όλο θέμα στο "He's Just Not That Into You "? Δε σηκώνω όμως μαλακίες από κανέναν και καμια (εκδιδόμενη γυναίκα) πουτ... που την πέφτει στους παππούδες για να πάρει ένα ρούχο μάρκα. Ουτε από τον άλλους που μου κάνουν και σκηνές ζήλιας για ήλιθιους λόγους. ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ.

ΠΑΙΔΙΑ ΜΗ ΦΟΒΑΣΤΕ Ν'ΑΓΑΠΗΣΕΤΕ, ΝΑΙ ΤΟ ΞΕΡΩ ΠΛΗΓΩΝΕΙ ΚΑΙ ΠΟΝΑΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΛΛΑ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΓΛΥΚΑ ΤΗΣ. ΤΗΝ ΕΝΙΩΣΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕ ΤΟ ΜΕΤΑΝΙΩΣΑ ΠΟΤΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ ΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΗΤΑΝ. ΑΝ ΦΟΒΗΘΗΚΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΕΚΕΙΝΟ ΔΕ ΞΕΡΩ ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΑΣ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΕΝΑΣ ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ... ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΑΠΟΣΤΑΣΗΣ.
ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΤΟΛΜΗΣΕ Ν'ΑΓΑΠΗΣΕΙ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΩΣ ΤΟΛΜΑΕΙ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΕΥΤΥΧΙΑ!

Αντε από κει όλοι σας. 'Ξηγημένη?

ΑΝ ΔΕ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ Η 'ΞΗΓΑ ΜΟΥ ΜΗ ΤΟ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ!


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις